Huszonöt milliárd forint keretösszegű kommunikációs közbeszerzését írt ki a Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH) – írja a kreatív.hu Eddig úgy lehetett tudni, hogy május elején írja ki a kommunikációs közbeszerzéseket központosító állami szerv, az NKH a huszonöt milliárd forint keretösszegű nyílt tendert, de a Tenders Electronic Daily-n megjelent a felhívás.
Szigorú feltételek mellett jelentkezhetnek csak az indulók. A jelentkezőknek az elmúlt három évben minimum összesen egy milliárdos árbevétellel kellett rendelkezenie kommunikációs feladatokból és egynél több évben nem lehetett veszteséges. A három évnél fiatalabb cégeknek is összesen egy milliárdos forgalmat kell felmutatniuk. Az indulóknak rendelkezniük kell ötven millió forintos, tizenkét hónapra szóló kommunikációs feladatokra szóló szakmai felelősségbiztosítással. (Részletesebben kreativ.hu-n)
Az NKH nyolc alapfeladatra keres ügynökségeket
1. kutatási feladatok: kvalitatív és kvantitatív kutatások teljes körű tervezése, lebonyolítása, elemzése, kiértékelése, menedzselése.
2. stratégiai tervezés és tanácsadás: éves és ad hoc kommunikációs stratégia tervezése, kidolgozása; folyamatos marketing és kommunikációs tanácsadás.
3. grafikai tervezés: arculattervezés, csomagolásfejlesztés, kiadványtervezés és- szerkesztés; reklámkampányok tervezése és teljes körű kampánymenedzsment lebonyolítása; offline és online kommunikációs eszközök kidolgozása.
4. integrált reklámügynökségi szolgáltatások: kreatív tervek és koncepciós kidolgozása; integrált kommunikációs feladatok ellátása jelenlegi és jövőbeni kommunikációs eszköz kidolgozása.
5. PR-ügynökségi szolgáltatások: kormányzati kommunikációs feladatok teljes körű kialakítása, amelybe a beszédírás nem tartozik bele; PR-stratégia, média- és kommunikációs tevékenységek tervezése, lebonyolítása, sajtótájékoztatók, edukációs programok, kríziskommunikációs programok.
6. online kommunikációs és közösségi média szolgáltatások: online kommunikációs stratégia kidolgozása, lebonyolítása; teljes körű kampánymenedzsment, amelybe tartoznak különféle banner-kampányok, applikáció-fejlesztések, márka és tartalom fejlesztések, webanalitika.